Politica de confidentialitate
Compania care administrează siteul www.zucca.ro, denumit in continuare Zucca, este S.C. GH INVEST S.R.L, numita in continuare ZUCCA, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J12/3259/2013 si având Codul Unic de Înregistrare: 32427914.
Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si condițiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atenție a acestora. ZUCCA își asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fără o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi găsita accesând pagina „Termeni de utilizare” din subsolul paginilor siteului.
- Dreptul de autor
Întregul conținut al siteului ZUCCA – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, scripturi, programe si alte date – este proprietatea ZUCCA si a furnizorilor săi si este aparat de Legea dreptului de autor si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fără acordul scris al ZUCCA a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legilor in vigoare.
- Accesul la informațiile de pe site
ZUCCA garantează tuturor utilizatorilor acces limitat, in interes personal, pe siteul Zucca si nu le conferă drepturile de a descarcă sau de a modifica parțial sau integral siteul, de a reproduce parțial sau integral siteul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata siteul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei ZUCCA fără acordul prealabil scris al acesteia.
- Limitarea răspunderii pentru produse si servicii
Produsele si serviciile sunt oferite in forma in care vin de la furnizor si, de asemenea, in limita stocului disponibil. ZUCCA nu oferă nicio garanție in mod expres sau implicit, in ceea ce privește inclusiv, dar fără limitare la funcționarea acestui site, informația, conținutul, materialele sau produsele de pe site, precum si potrivirea lor unui anumit scop. Utilizatorii sunt de acord in mod expres ca folosirea acestui site si cumpărarea produselor sau a serviciilor se face pe propriul risc. ZUCCA nu poate garanta disponibilitatea in stoc a tuturor produselor prezentate.
Imaginile publicate pe site au titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi uneori de imaginile prezentate in orice mod (culoare, accesorii, aspect, etc.). ZUCCA si furnizorii săi își rezerva dreptul sa modifice specificațiile produselor fără o notificare prealabila. Conținutul siteului (texte, descrieri ale produselor, caracteristici tehnice, imagini, simboluri) este alcătuit in colaborare strânsă cu reprezentanții mărcilor respective in Romania. Din acest motiv, ZUCCA nu își asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate in siteul Zucca, acestea fiind identice cu cele puse la dispoziția noastră de către reprezentanții fiecărei mărci.
Valoarea maxima a daunelor ce pot fi plătite de ZUCCA oricărui client in cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de ZUCCA de la acest client, minus cheltuielile de livrare.
Indiferent de modul de transmitere a comenzii (pe site, prin e-mail, telefonic, prin alta metoda) acceptarea acestei comenzi, deci încheierea acordului de voința si a contractului de vânzare cumpărare se face in momentul semnării de către client a facturii fiscale ce însoțește produsul. Factura fiscala tine loc de contract de vanzare-cumparare. Lansarea comenzii, e-mail-ul automat care se transmite dupa primirea comenzii si discutiile telefonice, prin e-mail si prin orice alte metode, cu personalul ZUCCA, nu constituie acceptari ferme ale comenzii si deci nu semnifica incheierea contractului la distanta.
- Limitarea raspunderii pentru preturi
Preturile prezentate sunt brute, insa nu includ cheltuielile de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres pe site acest lucru. Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel stabilit de consultantul de vanzari in momentul confirmarii comenzii ca fiind comanda ferma sau, in cazul comenzilor cu plata online direct cu cardul de credit, acest pret va fi cel publicat pe site la momentul achizitiei. Nu exista o limita de pret minima a comenzii.
- Limitarea raspunderii pentru plata
Plata produselor comandate conform acestui Contract cu Clientii se poate efectua in avans sau la livrarea produselor. Livrarea va fi efectuata numai dupa intrarea banilor in contul ZUCCA. Plata in avans se considera si plata cu ajutorul cartii de credit online. In acest caz, ZUCCA va solicita procesatorului de plati electronice confirmarea securitatii si a validitatii tranzactiei si, de asemenea va efectua verificari suplimentare acolo unde este cazul, inainte de livrarea produselor. Produsele comandate trebuie achitate integral, in caz contrar livrarea nu va fi realizata.
- Limitarea responsabilitatii pentru linkuri catre alte site-uri, server, browser
Siteul Zucca este gazduit de serverele unei terte firme. Societatea ZUCCA nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificari ale siteului, setari, sau actualizari. ZUCCA nu va putea fi facuta raspunzatoare pentru erorile aparute datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea siteului Zucca.
ZUCCA nu raspunde de continutul, calitatea sau natura site-urilor la care se care pot fi accesate prin legaturi de pe siteul Zucca. Pentru respectivele site-uri, raspunderea integrala o poarta proprietarii site-urilor in cauza.
- Livrarea comenzilor
Produsele disponibile în stoc și listate pe site vor fi livrate fizic la adresa specificată, prin personal propriu sau servicii de livrari rapide, numai pe teritoriul orasului Cluj-Napoca si Floresti. Livrările se efectuează door-to-door. Livratorul prin intermediul căruia se va efectua livrarea produselor comandate este ales de către vânzător, unilateral. Vânzătorul poate în orice moment să modifice livratorul care va efecta livrarea produselor comandate de cumpărător.
Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a produselor.
Produsele vor fi livrate la adresa indicată de către cumpărător. Vânzătorul va percepe o taxa de 10 lei pentru comenzile pana in 75 de lei si gratuit pentru comenzile peste 75 de lei sau cartierele Zorilor, Europa, Buna Ziua si Andrei Muresanu.
Termenul de livrare pentru produsele comandate prin intermediul site-ului este, în principiu, de 60 de minute din momentul confirmării comenzii de către vânzător.
Produsele comandate vor fi livrate în intervalul orar 12:00 – 21:00, în funcție de traseul livratorului. Vânzătorul nu poate garanta o oră fixă de livrare.
Administratorul poate întârzia sau anula livrarea produselor în cazul în care nu poate onora comanda din motive independente de voința sa, generate fie de o terță persoană, fie de o împrejurare de forță majoră.
Pot exista întârzieri față de termenul de livrare stabilit în momentul confirmării comenzii; în acest caz, vânzătorul nu își asumă nicio răspundere în numele livratorului.
În situația în care vânzătorul, după ce a confirmat comanda, nu livrează produsele în intervalul orar 12:00 – 21:00 , iar cumpărătorul a optat pentru anularea comenzii, vânzătorul va rambursa fără întârzieri nejustificate toate sumele plătite în temeiul contractului de către cumpărător și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care cumpărătorul a comunicat vânzătorului decizia sa de terminare a contractului.
Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat cumpărătorului în momentul în care acesta sau o parte terță desemnată de acesta, altă decât livratorul, intră în posesia fizică a produselor.
Dreptul de proprietate asupra produselor se transferă cumpărătorului la livrare, condiționat de plata prețului.
Dacă produsul nu poate fi livrat din cauze imputabile cumpărătorului, vânzătorul își rezervă dreptul de a încasa suma aferentă produsului comandat.
- Anularea comenzilor
În cazul în care doriți anularea unei comenzi, trebuie să notificați imediat Zucca, de preferință prin telefon, transmițând numărul comenzii. Dacă Zucca acceptă anularea, nu se aplică nicio taxă suplimentară de anulare. Dacă restaurantul refuză anularea comenzii din cauza faptului că livrarea a fost complet pregătită și/ sau comanda este în proces de livrare către locația dumneavoastră, comanda nu poate fi anulată. Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate.
În cazul în care anularea a fost solicitată la timp și Restaurantul a acceptat anularea comenzii, vă vom returna sau re-credita debitul dumneavoastră cu suma totală în termen de până la 14 zile lucrătoare, incluzând și taxa de livrare inițială, achitată pentru livrarea Produselor, dacă este cazul.
- Prelucrarea datelor cu caracter personal
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, ZUCCA are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi.
Începând cu data de 25 mai 2018, puteți contacta responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal la următoarea adresă de e-mail: office@zucca.ro.
Scopul prelucrării datelor cu caracter personal se rezumă la desfășurarea activității de furnizare a produselor comandate de clienți. Vom prelucra datele cu caracter personal într-o manieră conformă cu Regulamentul EU 2016/679; temeiul legal fiind încheierea și executarea contractului în cazul procesării comenzilor (conform Art. 6 alin. (1) lit. (b), din GDPR).
Datele cu caracter personal prelucrate includ numele, prenumele, adresa, numărul de telefon, adresa de e-mail, și detaliile privind comenzile transmise către subscrisa. Aceste date vor fi păstrate și prelucrate pentru o perioadă necesară pentru a atinge scopul prelucrării.
Pentru prelucrarea comenzilor, durata prelucrării va varia în funcție de perioada contractuală agreată de părți. Pentru îndeplinirea anumite obligații legale (cum ar fi obligațiile evidență de contabilă și raportare fiscală, arhivare etc.), durata prelucrării variază și ea în funcție de obligația legală incidentă. Începând cu data de 25 mai 2018, informații despre durata prelucrării datelor dumneavoastră pot fi obținute la următoarea adresă de e-mail: office@Zucca.ro .
Aveți dreptul de a cere operatorului accesul la datele dumneavoastră cu caracter personal, de a le rectifica, șterge sau limita prelucrarea, precum și dreptul ca acestea să nu fie prelucrate sau transferate. De asemenea, aveți dreptul la portabilitatea datelor, în anumite condiții. Cu excepția cazului în care datele sunt necesare pentru a ne conforma unor obligații legale, transmiterea datelor cu caracter personal este voluntară, dar refuzul de a le furniza (cum ar fi nume, prenume și adresă) vă va împiedica să plasați o comandă.
Aveți dreptul la portabilitatea datelor – în anumite condiții puteți primi datele personale pe care ni le-ați furnizat, într-un format care poate fi citit automat sau se poate solicita ca respectivele date să fie transmise altui operator; De asemenea, aveți dreptul de a vă retrage oricând consimțământul cu privire la prelucrarea datelor personale. Acest lucru nu vă va afecta legalitatea prelucrării datelor cu caracter personal înainte de a vă retrage consimțământul.
Aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor în cazul în care considerați că v-au fost încălcate drepturile.
Prin urmare, în calitate de client Zucca (S.C. GH INVEST S.R.L.), aveți următoarele drepturi:
- Dreptul la informare- puteți solicita informații privind activitățile de prelucrare a datelor dvs. personale;
- Dreptul la rectificare- puteți rectifica datele personale inexacte sau le puteți completa;
- Dreptul la ștergerea datelor – puteți obține ștergerea datelor, in cazul în care prelucrarea acestora nu a fost legală sau în alte cazuri prevăzute de lege;
- Dreptul la restricționarea prelucrării- puteți solicita restricționarea prelucrării in cazul in care contestați exactitatea datelor, precum si în alte cazuri prevăzute de lege;
- Dreptul de opoziție- vă puteți opune în special, prelucrărilor de date care se întemeiază pe interesul nostru legitim;
- Dreptul la portabilitatea datelor- puteți primi, în anumite condiții, datele personale pe care ni le-ați furnizat, într-un format care poate fi citit automat sau puteți solicita ca respectivele date sa fie transmise altui operator
- Dreptul de a depune plângere- puteți depune plângere fată de modalitatea de prelucrare a datelor personale la Autoritatea Natională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
- Dreptul de retragere a consimțământului– in cazurile in care prelucrarea se intemeiază pe consimțământul dvs., acesta poate fi retras oricând. Retragerea consimțămânțului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuată anterior retragerii rămânând in continuare valabilă;
- Dreptul de a nu fi supus unor decizii automate sau profilare suplimentare aferente deciziilor automate: puteți cere și obține intervenția umană cu privire la respectiva prelucrare sau vă puteți exprima propriul punct de vedere cu privire la acest tip de prelucrare.
- Litigii si dispozitii finale
Orice alta problema cauzata de produsele si serviciile prezentate pe Zucca sau de informatiile prezentate pe acest site si care nu este deja tratata de nici un articol din prezentul document, se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre utilizator. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor romanesti de judecata, partile alegand competenta instantelor de pe raza municipiului Cluj. Clientul isi asuma in totalitate aceste riscuri odata ce isi exprima acordul fata de acest Contract cu Clientii.
Data ultimei actualizari : 30/04/2020.